پنجاب بھر میں 11 تا 14 مارچ طوفانی بارشوں کا امکان


لاہور: پنجاب بھر میں 11 تا 14 مارچ طوفانی بارشوں کا امکان ہے۔

قدرتی آفات سے نمٹنے والے صوبائی ادارے (پی ڈی ایم اے) کے ترجمان کے مطابق 11 سے 14 مارچ کے دوران صوبے بھر میں طوفانی بارشوں سے سردی کی شدت میں اضافہ ہو گا۔

ترجمان کے مطابق طوفانی بارشوں سے پہاڑی علاقوں میں ٹرانسپورٹ متاثر ہو سکتی ہے، اس حوالے سے متعلقہ اضلاع کی انتظامیہ کو الرٹ جاری کردیا گیا ہے۔ ڈی جی پی ڈی ایم اے عمران قریشی نے انتظامیہ کو 24 گھنٹے چوکس رہنے کی ہدایت کرتے ہوئے کسی بھی ممکنہ غیر یقینی صورت حال سے نمٹنے کے لیے ہمہ وقت تیار رہنے کا کہا ہے۔
انہوں نے کہا کہ طوفانی بارشوں کے پیش نظر تمام محکمے بھرپور ذمے داری کا مظاہرہ کریں ۔ شہری سفر سے پہلے موسم کی صورتحال کو مد نظر رکھیں۔ طوفان کے باعث بجلی کی تاروں اور کھمبوں کے پاس جانے سے گریز کریں۔ مری انتظامیہ ٹریفک کی روانی بحال رکھنے کے اقدامات یقینی بنائے ۔ بڑے شہروں میں نکاسی آب کے ذمے دار ادارے مذکورہ دنوں میں الرٹ رہیں۔

اتھارٹی کی جانب سے کہا گیا ہے کہ عوام کے جان و مال کا تحفظ ادارے کا اولین فریضہ ہے ۔ باہمی تعاون سے قدرتی آفات میں ہونے والے نقصانات کو کم سے کم کر سکتے ہیں۔ شہری انتظامی اداروں کے ساتھ تعاون کریں ۔ غیر ضروری سفر اور ندی نالوں کو طغیانی میں کراس کرنے سے گریز کریں اور کسی بھی ہنگامی صورتحال میں ہیلپ لائن 1129پر اطلاع دیں۔

اپنا تبصرہ بھیجیں